تهران ، میدان رسالت ، ابتدای خیابان سمنگان ، پلاک 570 _ تلفن: 77455812 -77806668

درمان زگیل تناسلی: اگر زگیل تناسلی باعث ناراحتی شما نشده باشد، ممکن است که احتیاج به هیچ نوع درمانی نداشته باشید. اما اگر نشانه‌هایی مثل سوزش و خارش و یا درد ظاهر شوند و یا شکل ظاهری دستگاه تناسلی برای فرد ایجاد مشکلات روحی کرده باشد، پزشک آنرا با استفاده از كرايو تراپي ( فريز)دارو‌ها ویا جراحی برطرف می‌کند.
دارو‌یی:
آلدارا Aldara: این کرم پوستی توانائی سیستم ایمنی بدن را برای جنگ با ویروس زگیل تناسلی افزایش چشمگیری می‌دهد. در زمانی که از این کرم استفاده می‌کنید از رابطه جنسی پرهیز کنید.
Podophyllin و Podofilox: پدوفیلین یک رزین با پایه گیاهی است که بافت زگیل تناسلی را منهدم می‌کند. البته فقط بایستی که پزشک این محلول را به کار ببرد. پدوفیلوکس را شما در منزل می‌توانید به کار ببرید اما مراقب باشید که به پوست اطراف مالیده نشود که در این صورت ممکن است سبب آزردگی پوست شود.
مراقب باشید که هیچ وقت پدوفیلوکس را داخلی استعمال نکنید. بعلاوه مصرف این فرآورده حین بارداری توصیه نمی‌شود.
این ماده شیمیائی زگیل‌های تناسلی را می‌سوزاند. Trichloro Acetic Acid بایستی که همیشه توسط پزشک به کار برود. هیچ وقت سعی نکنید که زگیل‌های تناسلی را با داروهای غیر نسخه‌ای موجود در داروخانه‌ها بردارید چون ممکن است که سبب درد و ناراحتی بیشتری شوند.

متخصص درمان زگیل تناسلی|پزشک متخصص درمان زگیل تناسلی|دکتر متخصص درمان زگیل تناسلی|زگیل تناسلی|زگیل تناسلی چیست|درمان زگیل تناسلی|عامل ایجاد زگیل تناسلی

جراحی:
ممکن است که برای برداشت زگیل‌های بزرگ و یا مقاوم به درمان طبی ویا حین دوران بارداری استفاده شود.
فریز با نیتروژن مایع (کرایوتراپی): یکی از بهترین روشهای درمانی زگیل تناسلی است.
الکترو کوتریزاسیون: روش دیگری در درمان زگیل تناسلی است که اشکال آن دردناک بودن آن است.
لیزر: در موارد صعب العلاج بیماری ویا زگیل‌های وسیع تناسلی استفاده می‌شود.

درمان زگیل تناسلی

پاسخ بسیاری از مشکلات جنسی