skip to Main Content

درمان مشكلات جنسی، علت 60 تا50 درصد طلاق هادرمان مشكلات جنسی در تهران


درمان مشكلات جنسی، در بين 50تا60 درصدطلاق خانواده ها به علت مشكلات و اختلالات جنسي است كه در بيش از 30 درصد از هر دو جنس شايع است، در حالي كه براي حل اين مشكل بزرگ اجتماعي هيچ برنامه و دستگاه مسئوليدر كشور نداريم.

ناتواني جنسي و انزال زودرس در مردان و بي ميلي جنسي در زنان شايعترين اختلالات جنسي است كه متاسفانه بسياري از خانواده ها از وجود اين مشكلات آگاهي ندارند وهمين امر موجب مشاجرات و اختلافات خانوادگي شده كه در نهايت به طلاق منجر مي شود.

متاسفانه براي مشكلي به اين گستردگي(درمان مشكلات جنسی) هيچ برنامه اي در كشور وجود ندارد هيچ دستگاه يا شوراي كشوريبراي كنترل آن نداريم در حالي كه براي مساله اي متنند ديابت كه حداكثر 7 درصد مردم جامعه را متاثر مي كند اين همه برنامه و شوراي كشوري داريم.

درمان مشكلات جنسی :

حتي در مورد ديابتي ها هم حدود 30 درصدشان به علت همين بيماري دچار ناتواني و اختلال جنسي مي شوند ،اما در درمان ديابتي ها به همه مسائل توجه مي شود ،جز درمان مسائل و مشكلات جنسي.

راه حل اساسي براي كنترل اين معضل بزرگ اجتماعي در مرحله اول تشكيل شوراي ملي سلامت خانواده است كه بتواند برنامه ريزي هاي لازم براي كنترل اين اختلالات در سطح كشور انجام دهد ، بايد آموزش هاي خانواده ها قبل و حتي بعد از ازدواج اجباري شود .

براي درمان افراد دچار اختلالات جنسي نيز تشكيل كلينيك هاي سلامت خانواده در تمام استانهاي كشور لازم است،در حالي كه اكنون فقط يك كلينيك از اين نوع در تهران داريم.

آموزش هاي جنسي بايد ار سنين پاين تر در مدارس و با توجه به مسائل و نيازهاي هر سن انجام شود تا به انحراف منجر نشود ،در صورتيكه اگر برنامه مدوني براي آموزش مردم در مورد مسائل جنسي با رعايت اصول فرهنگي و مذهبي داشته باشيم و اين موضوع را تمام دستگاههاي مسئول درماني ،فرهنگي و اجتماعي جدي بگيرند ميتوانيمبسياري از اين مشكلات را در جامعه كم كنيم.

متاسفانه بي توجهي به اين مسائل موجب افزايش سالانه 17 درصد طلاق در جامعه شده است و آمارهاي مختلفي كه در مورد نسبت ازدواج به طلاق بيان ميشود ،نشان دهنده اين است كه بين 10 تا 20 درصد ازدواج ها در كشور به طلاق مي انجامد.

مطالب بیشتر …

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top