skip to Main Content

مقدار و دوره مصرف:

هر پکیج روغن بیگر برای مصرف 2 ماه کافی است. مشروط بر اینکه جنبه صرفه­جویی رعایت گردد و بیش از حد معمول استعمال نگردد. پکیج روغن بیگر شامل دو قوطی اسپری روغن میباشد. هر قوطی برای یکماه در نظر گرفته شده است و تقسیم پکیج به دو قوطی مساوی با نازل کاملاً کنترل­پذیر و بهداشتی شرایط را برای تنظیم مصرف مهیا نموده است. چرب نمودن بیش از اندازه موضع هیچ تأثیری بر افزایش کارکرد ندارد و آنچه اهمیت دارد ماساژ کافی به مدت 6 الی 10 دقیقه است.

نکته در استفاده از داروها و کپسولهای خوراکی:

داروهای تزریقی و کپسول­های خوراکی و کرم­های هورمون محور برای افزایش اندازه آلت اثری سریع­تر و فریبنده دارند. این نوع بزرگ­کننده­ها در بین افراد بیسواد و ناآگاه که هیچگونه آگاهی نسبت به عوارض هورمون در درازمدت و کوتاه مدت ندارند و نتیجه آنی را مدنظر دارند متداول است. با مدنظر قرار دادن اینکه هر هورمونی فقط قادر است مدت زمان محدودی را در بدن باقی بماند و بعد از مدت کمتر از یکماه تبدیل به مواد بی­خاصیت شده و از طریق ادرار از بدن خارج میشود درمی­یابیم که بی­تردید با خروج هورمون­ها از بدن نتایج مثبت آنها نیز شروع به فروکش نمودن میکند و عوارض و مشکلات ماندگاری را بر جای می­گذارند.

غالباً داروهای خوراکی و کپسول­ها و قرصهای بزرگ کننده آلت علاوه بر موارد فوق به این دلیل که بسیار سنگین و سخت هضم هستند مصرف کننده را دچار مشکلات گوارشی می­کنند. ترشی معده، زخم معده و روده، زخم اثنی­عشر و نیز کم­کاری و رکود کلیه از اینگونه عوارض هستند. سنگینی ترکیبات کپسول­ها باعث میشود تا بار بسیار زیادتری به کلیه­ها وارد شده و برخی ترکیبات بصورت تجزیه نشده در کلیه­ها و کبد رسوب نماید. این ترکیبات نارسایی­های کلیه را بوجود می­آورند مخصوصاً در داروهایی که بیش از چهار هفته باید مورد مصرف قرار گیرند.

افزایش میزان ضربان خون و خروج فشار خون از تعادل لازم و گشادی دریچه­ها و عروق قلب از عوارض دیگر داروهای هورمونی برای افزایش سایز است. البته ذکر این نکته لازم نیست که هرگونه بزرگ شدنی در این داروها موقتی و برگشت­پذیر است و برای حفظ آن باید مدام بر مقدار مصرف افزود. داروهای تزریقی هم بجز موارد یاد شده تمامی مشکلات تزریق و خطرات آن را بدنبال دارند.

محصولات غیرهورمونی گیاهی که بصورت موضعی مصرف میشوند بنا به خصوصیت­های خود توانسته­اند نقایص و مضرات داروهای تزریقی و خوراکی و مالیدنی هورمون محور را نداشته باشند. روغن گیاهی چون وارد سیستم گوارش نمی­شود فاقد هرگونه عارضه برای معده، روده، اثنی عشر، کلیه و کبد است. به دلیل عدم ورود فراگیر به جریان خون هیچگونه پیامدی برای فشار خون، چربی خون، قند خون و ضربان قلب ندارد.

به دلیل غیر هورمونی بودن و بهره­مندی از نوع عملکرد طبیعی و اندازه آلت را بصورت دائم و مادام­العمر افزایش میدهند و مطمئن­ترین راه برای بزرگ کردن آلت هستند. در مقایسه با دستگاهها بسیار باسهولت استفاده میشوند و اثرات قطعی برای افزایش سایز دارند.

پیوستها:


درمان عدم نعوظ|میکروپنیس|درمان ناتوانی جنسی|متخصص وازکتومی|برگشت وازکتومی |درمان انزال زودرس

Rate this post

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top