skip to Main Content

در حال حاضر، بسیاری از افراد نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند و به دنبال بهترین داروی افزایش سایز آلت می گردند.

به طور کلی، روش‌های مختلفی برای افزایش اندازه آلت تناسلی وجود دارد که شامل درمان‌های دارویی، جراحی، تمرین و استفاده از دستگاه‌ها هستند. اما اینکه کدام درمان و دارو به کار گرفته شود بیش از هرچیز به معاینه و نظر پزشک متخصص در زمینه انواع ناتوانی های جنسی بستگی دارد.

بهترین داروی افزایش سایز آلت کدام است؟

از میان قرص‌های مشهور بزرگ‌کننده یا حجم‌دهنده دائمی آلت مردان، می‌توان به قرص مگنارکس، قرص گودمن، قرص ویگور و قرص وایمکس اشاره کرد؛ البته آثار جانبی قرص‌های بزرگ‌کننده آلت و دیگر محصولات افزایش اندازه نیز محل بحث است.

هنوز هیچ یک از این محصولات موفق نشده است که تأییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا یا FDA را دریافت کند. این قرص‌ها از ترکیبات مختلفی ساخته می‌شوند، از جمله عصاره گیاه جینکو یا کهن‌دار که یکی از اجزای معمول در این مکمل‌ها است. برخی اعتقاد دارند که این عصاره باعث افزایش گردش خون و بهبود عملکرد جنسی می‌شود.

بیشتر بدانید: عوارض خود ارضایی چیست؟ و بهترین راهکارهای ترک خود ارضایی

عوارض داروی افزایش سایزآلت چیست؟

عوارض داروی افزایش سایز آلت چیست؟

داروهایی که تحت عنوان بهترین داروی افزایش سایز آلت به فروش می رسند دارای ترکیبات گیاهی شامل یوهمبین، ماکا و علف هرز بز شاخ‌دار می‌شوند. تحقیقات نشان داده‌اند که این ترکیبات تأثیر مثبتی بر افزایش اندازه آلت ندارند و همچنین ممکن است عوارضی همچون اضطراب، توهم و رفتارهای اعتیادی ایجاد کنند.

از جمله بهترین داروهای افزایش اندازه آلت تناسلی مردان که در داروخانه‌ها موجودند، می‌توان به سیلدنافیل اشاره کرد. سیلدنافیل اصلی‌ترین ترکیب فعال در داروهای مورد استفاده برای درمان اختلال عملکرد نعوظ می‌باشد، همچنین شامل قرص ویاگرا است.

با این حال مصرف خودسرانۀ این دارو نیز می تواند بر عملکرد افراد دارای بیماری زمینه ای قلبی و فشار خون مضر باشد. برخی از این عوارض عبارتند از:

  • بدن درد
  • سردرد
  • سرگیجه
  • آبریزش بینی
  • کاهش بینایی
  • تغییرات ناگهانی شنوایی

آیا جراحی بهترین درمان برای افزایش سایز آلت است؟

آیا جراحی بهترین درمان برای افزایش سایز آلت است؟

در کنار تبلیغاتی چون بهترین داروی افزایش سایز آلت از جراحی رباط نیز به عنوان روش های افزایش سایز آلت صحبت می شود. این کار باعث می شود که آلت تناسلی حدود یک الی دو سانت افزایش طول پیدا کند.

به منظور انجام این روش یکی از تاندون های آلت تناسلی را باز می کنند، این اتفاق سبب می شود که آلت چندسانتی افزایش طول پیدا کند.

از جمله خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی در روش گشودن رباط مربوط به شکل و حالت آلت است؛ با انجام این کار آلت دیگر ایستادگی سابق را ندارد و غالباً به صورت افتاده به نظر می رسد.

جراحی آلت تناسلی با تزریق ژل

یکی دیگر از راه های افزایش سایز آلت در جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، تزریق ژل یا پروتز است. تزریق ژل در ابتدا راحت به نظر می رسد و این ماده لا به لای حفره های آلت وارد شده و آن را به سایز دلخواه می رساند.

خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی به روش تزریق زل بیشتر خود را در پوشیدن شلوار نشان می دهد؛ اغلب مردان شلوارهای جین و تنگ یا شورت های اسلیپ و تنگ می پوشند و نشست و برخاست زیادی در طول روز دارند.

بشین و پاشوهای زیاد روزانه، پس از مدتی باعث می شود که چربی یک جا انباشته شده و در جایی دیگر بازتر می شود که آلت را دچار حالتی زشت می کند. به طور کلی همچون مورد بهترین داروی افزایش سایزآلت، تشخیص مورد جراحی نیز با نظر پزشک است.

روش های جایگزین داروی افزایش سایزآلت

روش های جایگزین داروی افزایش سایز آلت

اشخاصی که نگران اندازه آلت تناسلی خود هستند، بهتر است با یک اورولوژیست در زمینه سلامت جنسی مشورت نمایند تا گزینه‌های درمانی مختلف را برای آنها توصیه کنند.

در برخی حالات، پزشک ممکن است استفاده از دستگاه وکیوم را تجویز کند که این دستگاه می‌تواند توسط داوطلب به خانه برده شود. دستگاه‌های دیگری نیز مانند جلک و رولر در این زمینه وجود دارند.

برخی از درمان‌های دستگاهی باید در کلینیک انجام شوند، از جمله الکتروفیکس که نیازمند حداقل یک ساعت زمان است و از یک انرژی لیزر و پرتوان دایود استفاده می‌کند.

بیشتر بدانید: بهترین دارو برای زگیل تناسلی مردان

نکته پایانی

در این مطلب به بهترین داروی افزایش سایز آلت پرداختیم؛ به طور کلی هر دارویی که به عنوان بهترین دارو برای بزرگ کردن آلت معرفی می شود را نباید مصرف کرد و تشخیص اینکه چه روشی برای بزرگ کردن آلت به کار گرفته شود بر عهده پزشک است.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به وبسایت دکتر سعید محمدزاده مراجعه کرده و با شماره تماس های مطلب تماس بگیرید.

3/5 - (3 امتیاز)

This Post Has One Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top