skip to Main Content

امروزه بسیاری از مردان برای افزایش سایز آلت تناسلی به مطب ارولوژیست مراجعه می کنند و برخی به دنبال بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی هستند.

از سوی دیگر در تبلیغاتی گسترده درباره افزایش طول و قطر دستگاه تناسلی مردان دیده می شود که صحت و سقم آن ها مورد سؤال است. در ادامه بیشتر به این موارد پرداخته ایم.

تزریق ژل

در برخی از تبلیغات می بینیم که از تزریق ژل به عنوان بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی یاد می شود. مدعیان این روش معتقدند که به وسیله ژل، مواد حجیم کننده را زیر پوست آلت تناسلی وارد می کنند و سبب پدیدار شدن آلت کلفت خواهند شد.

تا به اینجای کار فریبنده است اما این کار به مرور باعث اختلال در حس آلت تناسلی و همچنین ناموزون شدن آلت پس از یک مدت می شود. زیرا لباس زیر و شلوار مردان به ویژه در هنگام نشست و برخاست به آلت آنان فشار می آورد و در نتیجه سبب جا به جایی ژل شده و آلت را از شکل می اندازد.

در نتیجه آنچه گفته شد، روش تزریق ژل مناسب نیست، از نظر علمی توجیه ندارد و اصلاً توصیه نمی شود.

بیشتر بدانید: بهترین قرص تقویت نعوظ

روش تزریق ژل برای افزایش قطر آلت تناسلی

قرص های افزایش قطر آلت تناسلی

یکی دیگر از شگردهای تبلیغاتی در فضای مجازی و برخی شبکه های زرد ماهواره ای، تلبیغ قرص ها و ژل ها برای افزایش قطر است. تبلیغ کنندگان معتقدند که خورد این قرص ها یا استعمال ژل ها بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی است.

بر اساس تحقیقات انجام شده در جهان تاکنون تاثیر هیچ قرص و ژلی بر افزایش قطر آلت تناسلی مردان اثبات نشده است.بنابراین نباید گول این تبلیغات کذب و دروغین را خورد.

دستگاه وکیوم و کشنده

وکیوم یا دستگاه خلاء با تغییراتی در سیستم گردش خون آلت تناسلی برای رفع برخی از موارد اختلال نعوظ استفاده می شود؛ باعث ورزیده شدن آلت تناسلی می شود. شما هر عضوی را ورزش دهید بعد از مدتی تکرار رشد میکند. حتی اگر لاله گوش خود را به مدت چندین هفته بکشید میبینید که اون لاله گوش بزرگتر از دیگری شده است .

البته استفاده از دستگاه های کشنده مثل گلدن ارکت و دستگاه وکیوم باید تحت و آموزش نظر پزشک باشد.

 

ماساژ آلت تناسلی

اما شاید بتوان ماساژ را یکی از موارد بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی دانست. در این روش باید با زدن روان‌کننده به دست مثل روغن گلدن بیگر و حرکت جلکینگ آلت را ماساژ داد.

این تمرین برای کشش پوست آلت تناسلی بسیار متناسب است و به بزرگ شدن آلت تناسلی کمک می کند. برای دستیابی به نتایج سریعتر باید این کار را به صورت مداوم انجام داد.

ورزش جلکینگ

یکی از دیگر تمرینات کاربردی که به عنوان بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی از آن یاد می شود، ورزش جلکینگ است. نحوه انجام این ماساژ به آن صورت است که باید هر دو دست را روی آلت تناسلی قرار داده و به آرامی از بالا به پایین حرکت دهید.

توصیه می شود که این حرکت حداقل روزی یک بار در روز صورت بگیرد.

ورزش جلکینگ

تمرینات کششی

دست آخر اینکه تمرینات کششی نیز دیگر مورد از بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی است. در این روش فقط از انگشت شست و انگشت اشاره استفاده می شود.

برای انجام این ورزش باید با استفاده از انگشت شست و انگشت اشاره پوست را از بالا به پایین بلغزانید. این تمرین باید به مدت حدود ۲۰ دقیقه انجام شود و البته اطمینان حاصل کنید که به سمت خودارضایی نمی رود. برای این منظور اگر نعوظ وجود دارد، بگذارید آلت کمی شل شود و بعد از ۵ دقیقه ادامه دهید.

بیشتر بدانید: چه داروهایی باعث اختلال نعوظ میشوند؟

نکته پایانی

در این نوشتار سعی شد در مورد بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی صحبت شود. همانطور که گفته شد نباید فریب تبلیغاتی که درباره دارو و جراحی برای افزایش قطر را خورد.

در صورت نیاز داشتن به ویزیت توسط متخصص می توانید با شماره تماس کلینیک دکتر محمدزاده تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has One Comment

  1. سلام دکتر جان چطوری میتونم روغن گلدن و دستگاه افزایش سایزو وقطرازتون سفارش بدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top