skip to Main Content

آنچه به عنوان ناتوانی جنسی شناخته می شود در واقع عبارت است از عدم توانایی در رسیدن به رضایت در ارتباط جنسی. این مسئله خود را به شکل عدم یا ناکافی بودن نعوظ یا اشکال در انزال نشان می دهد.

در مورد بهترین روش درمان مشکلات جنسی مردان می توان از چند جنبه وارد شد اما در ابتدا بهتر است نگاهی به مبحث ناتوانی جنسی بیندازیم.

مشکلات جنسی ناشی از زودانزالی

دستورالعمل های بین المللی انزال زودرس را در عرض 1 دقیقه پس از نزدیکی تعریف می کنند. با این حال، به شما و شریک زندگی شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید آیا از زمان انزال شما راضی هستید یا خیر. به طور کلی دو نوع انزال زودرس وجود دارد.

  • انزال زودرس اولیه؛ یعنی همیشه با این مشکل مواجه بوده اید
  • انزال زودرس ثانویه (Secondary premature ejaculation)؛ یعنی اخیراً دچار مشکل شده اید

بهترین روش درمان مشکلات جنسی مردان و دلیل ایجاد مشکلات

بهترین درمان برای زودانزالی

بهترین روش درمان مشکلات جنسی مردان به ویژه برای زودانزالی مجموعه ای از روش ها از جمله تکنیک های رفتاری، بی حسی موضعی و مشاوره است. علاوه بر این ها، درمان رفتاری به همراه دارو درمانی ممکن است یک درمان قطعی زود انزالی باشد.

همچنین تمرین عضلات کف لگن، استفاده از کاندوم و همچنین تکنیک مکث از جمله دیگر راه های مواجهه با زودانزالی است. علاوه بر این ها استفاده از مهارکننده های بازجذب از دیگر مواردی است که در نوع خود می تواند کاربرد داشته باشد با این حال بهترین روش درمان مشکلات جنسی مردان آن است که هم دارو درمانی و هم تکنیک ها را توامان به کار بگیرد.

بیشتر بدانید: درمان قطعی زود انزالی

مشکلات جنسی ناشی از عدم نعوظ

مشکلات جنسی به دلیل نعوظ به وضعیتی اطلاق می شود که در آن آلت به نعوظ نمی رسد یا قادر نیست نعوظ خود را به مدت کافی جهت انجام نزدیکی حفظ نماید. یکی از دلایل احتمالی ناتوانی جنسی در آقایان باریک شدن رگ های آلت تناسلی به دلیل فشار خون بالا، کلسترول بالا دارو برای کاهش فشار خون، استاتین ها برای کاهش کلسترول و… است.

البته عواملی همچون بیماری‌ های مزمن، افسردگی، هیجان و تشویش نیز باعث بروز انواع زودگذر و ناپایدار ناتوانی جنسی می گردد. با این حال بهترین روش درمان مشکلات جنسی مردان بر تسهیل در خونرسانی به بافت آلت متمرکز است.

بهترین درمان برای ناتوانی جنسی در نعوظ

استفاده از دارو برای درمان ناتوانی جنسی آقایان یکی از روش های مقابله با مشکلات نعوظ و ناتوانی های جنسی است. این داروها جریان ورودی خون به آلت تناسلی را افزایش می دهند. شاید برخی بهترین روش درمان مشکلات جنسی مردان را مصرف ویاگرا بدانند.

با این حال در مصرف ویاگرا و سایر داروها باید مطابق دستور پزشک رفتار کرد، زیرا دوز مصرفی این داروها بر حسب سن و سال و شرایط زمینه ای بدن ممکن است متفاوت باشد و در صورت عدم رعایت ریسک عوارض را بالا ببرد.

دریافت بهترین روش درمان مشکلات جنسی مردان

نکته بسیار مهم

پبهترین روش درمان مشکلات جنسی مردان آن است که عارضه نداشته باشد. پزشک معمولا از گیاهان دارویی همچون عید استفاده می کند. همچنین از آمپول های هورمونی، ویتامین D3 یا روغن خراطین برای مشکلات جنسی از جملع کوچکی آلت استفاده می شود.

علاوه بر این ها در مشکل نعوظ از ماساژ، وکیوم، کشش و شاک ویوو باید استفاده شود. اما همانطور که گفته شد این نکته بسیار اهمیت دارد که پیش از هرچیز بدانیم دلیل ایجاد مشکلات جنسی چه بوده است.

چرا باید درمان مشکلات جنسی را جدی بگیریم؟

آنچه ما را به سمت دریافت بهترین روش درمان مشکلات جنسی مردان سوق می دهد، علاوه بر ایجاد رضایت جنسی، شامل سلامت فیزیکی نیز می شود. برخی از مطالعات نشان داده اند که مردان مبتلا به ناتوانی جنسی در معرض خطر جدی حمله قلبی، سکته مغزی یا مشکلات گردش خون در پاها هستند.

به عبارت دیگر، ممکن است نشانه ها و علائم ناتوانی جنسی مردان یک علامت هشدار دهنده اصلی برای بیماری های قلبی عروقی باشد که نشان دهنده ایجاد انسداد در سیستم عروقی مردان است.

چه زمانی درمان را آغاز کنیم؟

در بسیاری از موارد مشاهده می شود که صحبت در مورد نگرانی های حاصل از ناتوانی جنسی مردان خجالت آور تلقی می شود، اما در واقعیت باید این خجالت را کنار بگذارید و با پزشک تان صحبت کنید. در هر صورت پزشک محرم شماست و بهترین روش درمان مشکلات جنسی مردان را می تواند به خوبی پیدا کند.

در صورت تمایل به درمان میتوانید با شماره های تماس کلینیک دکتر سعید محمدزاده تماس بگیرید و وقت پذیرش دریافت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top