skip to Main Content

این سؤال بسیار مطرح می شود که تاثیر وکیوم مردانه بر سایز آلت تناسلی چیست و آیا این دستگاه بر روی سایز آلت تاثیری دارد یا خیر؟ دستگاه وکیوم مردانه در اصل برای رفع مشکلاتی همچون نعوظ در آقایان ساخته شده است. این دستگاه به شکل یک استوانه پلاستیکی شفاف با روزنه ای در انتها است که این استوانه روی آلت تناسلی قرار می گیرد.

در انتهای دیگر استوانه یک مکانیزم پمپ برای ایجاد فشار داخل سیلندر وجود دارد که به صورت دستی یا با مکانیزم باتری کار می کند. در نتیجه این دستگاه برای اختلال نعوظ استفاده می شود.در ادامه بیشتر به تاثیر وکیوم مردانه بر سایز آلت تناسلی می پردازیم.

شرایط استفاده از دستگاه

برای دانستن در مورد تاثیر وکیوم مردانه بر سایز آلت تناسلی باید ابتدا فرد معاینه شود؛ در این فرآیند ابتدا باید سلامت بیضه های فرد و آلت او معاینه شود. سپس با توجه به سن شخص، موقعیت جغرافیایی، شغل و نکات دیگر روشی مطمئن برای درمان او انتخاب می شود.

در بیشتر موارد ترکیب چند روش جواب می دهد که عبارت است از داروهای گیاهی همچون پفورمنس، خانواده ویاگراها، روغن گلدن بیگر ساخت ترکیه و البته انواع دستگاه ها. ممکن است برای یک شخص تشخیص داده شود که الکتروفیکس بیشتر کاربرد دارد یا برای شخصی دیگر شاک ویو یا دستگاه کربوکسی تراپی، وکیوم و… و این موضوع بستگی به معاینه دارد.

دستگاه وکیوم چیست؟

دستگاه وکیوم چیست؟

دستگاه وکیوم در سراسر دنیا شناخته شده است و برای درمان ناتوانی جنسی مردان استفاده می شود. تاثیر وکیوم مردانه بر سایز آلت تناسلی این دستگاه دو منظوره است؛ یعنی هم برای نرمش آلت و هم برای اختلال نعوظ کاربرد دارد.

به عنوان نرمش داوطلب می تواند یک روز در میان، به مدت سی دقیقه آلت خود را نرمش دهد. به آبن نحو که آلت درون واشر دستگاه و سپس محفظه آن قرار گرفت و با استفاده از مکنده روی آن پمپ زده می شود. این پمپ و خلاء خون را به سمت داخل می مکد و سپس با برداشتن سوپاپ، هوا وارد شده و گردش خون در آلت جریان می یابد.

استفاده از وکیوم برای نعوظ

دیگر مورد تاثیر وکیوم مردانه بر سایز آلت تناسلی برای حالت اختلال نعوظ است؛ در شرایطی که استفاده از دارو میسر نباشد از وکیوم برای رفع اختلال نعوظ قبل از نزدیکی استفاده می شود.

در این حالت آلت فرد درون واشر کوچکتر وکیوم قرار می گیرد و با استفاده از پمپ عمل نعوظ انجام می شود و فرد قادر به نزدیکی خواهد بود. پس از آن نیز واشر باید تمیز شود تا در موارد بعدی مورد استفاده قرار بگیرد.

 

استفاده از وکیوم برای نعوظ

 

 

افزایش سایز آلت با وکیوم

روش های مختلفی برای مواجهه با سایز غیر نرمال آلت تناسلی وجود دارد. ابتدا باید مشخص شود که فرد مبتلا به اختلال میکروپنیس (آلت 7.5 سانتی‌متر به پایین در حالت نعوظ) است یا خیر، سپس روش هایی برای درمان به کار گرفته می شود.

در این بین تاثیر وکیوم مردانه بر سایز آلت تناسلی بیشتر به صورت افزایش قطر آلت نمایان می شود و آن را می توان یکی از بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی به حساب آورد.

سایر درمان ها

درمان های مرتبط با بافت آلت تناسلی به دو صورت است؛ یا داوطلب می تواند آن را در خانه نیز انجام دهد یا اینکه باید در مطب و نزد پزشک انجام شوند. وکیوم از جمله دستگاه هایی است که داوطلب می تواند با خود به خانه ببرد؛ دستگاه های دیگری همچون جلک و رولر نیز چنین هستند.

افزایش سایز آلت با وکیوم

برخی دیگر از درمان های دستگاه هایی باید در کلینیک انجام می شود از جمله الکتروفیکس که حداقل یک ساعت زمان می برد و شامل یک انرژی لیزر و پرتوان دایود است.

بیمار پس از اتصال به این دستگاه باید حدود یک ساعت روی تخت استراحت کند. این درمان برای جوان سازی سلول های اسفنجی آلت است؛ کربوکسی تراپی و شاکویو نیز باید در مطب انجام شوند.

نکته پایانی

در این مطلب تلاش شد در مورد تاثیر وکیوم مردانه بر سایز آلت تناسلی صحبت شود. شناخت نوع اختلالات جنسی در فرآیند درمان از اهمیت بالایی برخوردار است و سپس می توان مناسب ترین روش ها را برای درمان به کار گرفت.

برای دریافت خدمات بیشتر یا ویزیت توسط پزشک می توانید با شماره های موجود در وبسایت دکتر محمدزاده تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top