هزینه شاک ویو تراپی نعوظ چقدر تمام می شود؟ شاک ویو تراپی یا شوک تراپی یک روش درمان غیر تهاجمی است که در آن مجموعه ای از نوسانات موج آکوستیک با انرژی پایین تولید شده و از طریق پوست فرد و به واسطه محیط کشت ژلی به طور مستقیم به محل آسیب اعمال می شود.

دستگاه شاک ویو (shockwave) یکی از تجهیزات پیشرفته و رایج فیزیوتراپی است که امواج صوتی را به صورت متراکم و ضربه‌ای به بدن بیمار وارد می‌کند

منظور از شاک ویو تراپی نعوظ چیست؟

شاک ویو تراپی یکی از درمان های رایج فیزیوتراپی است که به صورت غیر تهاجمی و ایمن انجام می شود. این درمان، به صورت سرپایی انجام می شود و مکانیسم نعوظ مورد هدف قرار می‌ گیرد. شاک ویو تراپی به عنوان یک درمان مکمل برای اختلال نعوظ به کار می‌ رود

به عبارتی دیگر اگر بافت خونی در آلت تناسلی از جریان خون مناسبی برخوردار باشد؛ می تواند بدون هیچ مشکلی نعوظ داشته باشد. اما در صورت کمبود جریان خون در این بافت، پزشکان با استفاده شاک ویو تراپی نعوظ آن را باز می گرداند.

بیشتر بدانید: احتلام چیست؟

منظور از شاک ویو تراپی نعوظ چیست؟

شاک ویو تراپی نعوظ چگونه انجام می گیرد؟

در این روش از شوک های کوچکی که از طریق دستگاه شاک ویو به بافت آلت تناسلی ایجاد می کند، جهت بهبود جریان خون درون رگ های آلت تناسلی و ایجاد حالت نعوظ در اندام تناسلی آقایان استفاده می شود.

به عبارتی دیگر نوعی امواج صوتی به صورت پالسی و ضربه ای به بافت آلت تناسلی وارد شده و در نتیجه آن جریان خون رسانی ایجاد می شود. البته معمولاً تعداد ضربه ها و شدت شاک ویو با توجه به وضعیت جریان خون درون بافت آلت تناسلی متفاوت خواهد بود.

میزان درد در شاک ویو تراپی نعوظ

بسیاری از مردان می توانند از شاک ویو درمانی برای رفع اختلال نعوظ استفاده کنند. بر خلاف تصور، میزان درد و ناراحتی در این روش درمانی بسیار ناچیز است.

در حقیقت درد ناشی از ضربه های امواج صوتی روی پوست به راحتی قابل تحمل است. بنابراین هزینه شاک ویو تراپی نعوظ از لحاظ درد و ریسک نیز بسیار پایین است.

میزان درد در شاک ویو تراپی نعوظ

تعداد جلسات شاک ویو تراپی نعوظ

تعداد جلسات شاک ویو تراپی برای نعوظ برای تمام بیماران یکسان نیست، با این حال معمولاً 12– 6 جلسه درمان شاک ویو توصیه می شود. هر جلسه شاک ویو 30 – 20 دقیقه زمان میبرد، اما مزایای آن بیشتر از دو سال ماندگاری دارد.

همانطور که گفته شد آزمایش های بالینی انجام شده در زمینه درمان شاک ویوتراپی برای نعوظ، بیانگر رضایت بخش بودن نتایج این درمان غیرتهاجمی است

عوارض و خطرات شاک ویو تراپی نعوظ

با توجه به منابع علمی معتبر و تجربیات بیماران، شاک ویو درمانی برای اختلال نعوظ کاملا بدون خطر است. عوارض جانبی شاک ویو تراپی برای اختلال نعوظ شامل کبودی پوست آلت تناسلی، وجود خون در ادرار، عفونت پوست آلت تناسلی، نعوظ دردناک، درد یا مشکل ناشی از موارد فوق هنگام مقاربت جنسی است

با این حال برای شاک ویو درمانی از دستگاه‌ های با قابلیت تنظیم شدت شاک ویو استفاده شود. در صورت احساس درد یا ناراحتی پس از شاک ویو تراپی، مصرف داروهای ضد التهاب پیشنهاد می شود.

عوارض و خطرات شاک ویو تراپی نعوظ

هزینه شاک ویو تراپی نعوظ چقدر است؟

قیمت ثابت و مشخصی برای شاک ویو تراپی نعوظتعیین نشده است. پزشک متخصص پس از معاینه و مشخص کردن وضعیت اختلال نعوظ در فرد، هزینه شاک ویو تراپی را اعلام می کند.

علاوه بر آنچه گفته شد نوع کلینیک، میزان تخصص، مهارت پزشک متخصص، کیفیت و عملکرد دستگاه شاک ویو، وضعیت نعوظ، تعداد جلسات درمانی، و… بر هزینه شاک ویو تراپی نعوظ تأثیرگذار است.

بیشتر بدانید: روش بزرگ کردن آلت با روغن بیگر

نکته پایانی

اختلال نعوظ یکی از اختلالات جنسی است که قابلیت درمان دارد و برای آن روش های متنوعی وجود دارد که شاک ویو درمانی یک از آنها است.

در مطب دکتر محمدزاده واقع در خیابان سهروردی تهران تقویت نعوظ با شاک ویوتراپی با جدیدترین دستگاه ساخت اروپا توسط متخصص انجام میشود.

همچنین در کلینیک نارمک دکتر محمدزاده تمام امکانات از جمله اتاق عمل مجهز برای انجام  اعمال تشخیصی و درمانی برای اختلالات نعوظ و ناتوانی های جنسی  وجود دارد که مراجعین عزیز می توانند با خیال آسوده در محیطی سالم و امن برای درمان اقدام نمایند.

با عنایت به سالها تجربه دکتر سعید محمدزاده در راستای انجام درمان و انجام نمونه های موفق بسیاری، شما عزیزان می توانید با اطمینان و خاطری آسوده به این مطب  مراجعه نمایند.

شاک ویو تراپی در کلینیک دکتر محمد زاده  ، توسط مربی ارشد کشوری و استاد دانشگاه، روشی مطمئن و بدون عوارض برای درمان می باشد که تعداد زیادی نمونه موفق را شامل شده است و همواره رضایت مراجعین در الویت کاری برای این مطب بوده و می باشد.

چنانچه به اختلال نعوظ مبتلا هستید می توانید با مطب دکتر محمدزاده تماس بگیرید. همچنین چنانچه قصد شاک ویو تراپی نعوظ را دارید می توانید با پزشک مشورت کرده و در صورت تجویز از هزینه آن نیز مطلع شوید.

1. سلام روز بخیر سوال آلت تناسـلی در خارج شدن از منی آلت تناسلی خون ترشح می‌کند چکار کنم راهنمایی کنید سپاس

1. سلام روز بخیر سوال آلت تناسـلی من در حال نعوظ هست بهثعداز چند لحظه شل میشه میخوام کلفت سفت بشه