skip to Main Content

اختلال نعوظ به عنوان یکی از رایج ترین اختلالات جنسی شناخته می شود؛ فرقی نمی کند در چه شهری باشید، برای درمان این مشکل می توانید به دکتر اختلال نعوظ در تهران نیاز خواهید داشت.

خدماتی که دکتر اختلال نعوظ در تهران ارائه می دهد شامل تشخیص علائم و به کارگیری بهترین درمان دارویی یا متکی به دستگاه برای درمان اختلال نعوظ است.

نعوظ چیست؟

نعوظ یا ارکشن عبارت است از بزرگ و سفت شدن آلت تناسلی در مردان. این مکانیزم با فرآیند خون رسانی به بافت آلت تناسلی ارتباطی مستقیم دارد.

اختلال نعوظ می توان ناشی از مصرف دارو، بیماری زمینه ای، استرس و عوامل روانی یا مواردی دیگر باشد که علت و زمینه آن پس از آنکه دکتر اختلال نعوظ در تهران شما را معاینه کرد، مشخص خواهد شد.

بیشتر بدانید: علت عدم نعوظ ناگهانی چیست؟

علت اختلال نعوظ چیست؟

اختلال نعوظ ناشی از مشکل خونرسانی

یکی از مواردی که ممکن است در مراجعه به دکتر اختلال نعوظ در تهران مورد شناسایی قرار بگیرد، اختلال عروق است که به اختلال نعوظ می انجامد.

راه های درمان عدم نعوظ در وضعیت تسلب شراین، شامل کاهش وزن، کاهش کلسترول، مدیریت فشار خون، ترک سیگار و انجام ورزش است.

اختلال نعوظ ناشی از تداخل دارویی

برخی از داروها می توانند بر عملکرد نعوظ تأثیر منفی بگذارند؛ داروهای فشار خون یا کنترل افسردگی و اضطراب از جمله این موارد هستند.

اگر اخیراً داروی جدیدی مصرف کرده اید، آن را با دکتر اختلال نعوظ در تهران مطرح کنید؛ در این صورت یافتن راهکار یا تجویز داروهایی دیگر برای مدیریت اختلال نعوظ انجام خواهد گرفت.

اختلال نعوظ ناشی از اختلالات روانی

مغز نقشی اساسی در تحریک و تحلیل رویدادهای فیزیکی و واکنش های بدنه از جمله در موارد جنسی مرتبط با نعوظ ایفا می کند؛ برخی از مسائل روانی همچون استرس، اضطراب یا افسردگی در مسیر فعالیت مغز ایجاد اختلال می کند.

در مواردی که برای درمان به دکتر اختلال نعوظ در تهران مراجعه می کنید، ممکن است نیاز به برطرف کردن عامل روانی باشد تا بتوان به کنترل اختلال نعوظ دست پیدا کرد.

روش های درمانی دکتر اختلال نعوظ در تهران

روش های درمانی دکتر اختلال نعوظ در تهران

دکتر اختلال نعوظ در تهران برای رفع این مشکل از انواع روش های دارویی یا مبتنی بر دستگاه بهره می گیرد. روش هایی همچون شاک ویو، کنترل فشار خون، دارو درمانی و هرمون درمانی از جمله روش های درمانی است که برای اختلال نعوظ به کار گرفته می شوند.
همچنین یکی از روش های مهم دیگر برای بر طرف کردن اختلال نعوظ به کارگیری دستگاه وکیوم است.

تقویت نعوظ با بهره‌گیری از شاک ویو

شاک ویو یک روش درمانی یکی از روش هایی است که دکتر اختلال نعوظ در تهران برای درمان این اختلال به کار می گیرد. در این روش از امواج کم انرژی استفاده می شود که به بهبود جریان خون در یک منطقه از بدن کمک می کند.

از آنجایی که فرایند نعوظ در مردان کاملا وابسته به جریانات خونی است، این روش تحت نظر بهترین متخصص ناتوانی مردان در تهران انجام شده و به بهبود افزایش خون رسانی به آلت تناسلی مردان و در نتیجه اختلالات نعوظ کمک می کند.

درمان اختلال نعوظ با هرمون درمانی

هرمون درمانی یکی دیگر از روش هایی که است که برای درمان اختلال نعوظ به کار گرفته می شود. هرچند کمبود تستسترون به تنهایی عامل عدم نعوظ نیست اما در روش هورمون درمانی مورد توجه قرار می گیرد.

علاوه بر این موارد دکتر اختلال نعوظ در تهران عملکرد برخی غدد از جمله تیروئید و هیپوفیز را با بررسی نتایج آزمایش خون مورد ارزیابی قرار می دهد و در صورت لزوم درمان هایی تجویز می شود.

دارو درمانی برای اختلال نعوظ

یکی دیگر از روش هایی که دکتر اختلال نعوظ در تهران برای درمان این اختلال به کار می گیرد، روش دارو درمانی است. برخی از داروهایی که بنا بر اعلام سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) برای اختلال نعوظ مورد استفاهد قرار می گیرد عبارتند از ویاگرا، لویترا، سیالیز و استندرا.

البته دکتر ممکن است داروهای دیگر برای شما تجویز کند، این موضوع بستگی به شرایط سلامتی شما از جهت وجود بیماری های دیگر و همچون سایر پارامتر ها همچون سن و مصرف دیگر داروها است.

بیشتر بدانید: نشانه ها و علائم ناتوانی جنسی مردان

اختلال نعوظ در چه سنی رخ می دهد

ارتباط سن و سال با اختلال نعوظ

مطالعات نشان می دهد که کمتر از 10 درصد از مردان زیر 50 سال ممکن است اختلال نعوظ را به صورت پیوسته مراجعه کنند و اگر هم دچار این مشکل شوند به عوامل روانی یا تداخلات دارویی باز می گردد.

بیشتر مراجعان دکتر اختلال نعوظ در تهران افراد بالای 50 سال هستند؛ بیمارهایی همچون فشار خون در این افراد به اختلال نعوظ دامن می زند و برای افرادی که در دهۀ هفتم زندگی خود به سر می برند این مشکل پررنگ تر نیز خواهد شد.

نکته پایانی

در این مطلب به خدماتی پرداختیم که یک دکتر اختلال نعوظ در تهران ارائه می دهد. دکتر بر اساس سن و سال شما و همچنین بررسی سابقۀ پزشکی و روانپزشکی به تشخیص در مورد اختلال نعوظ رسیده و بهترین روش درمانی را برای رفع اختلال به کار می گیرد.

شما می توانید برای رفع اختلالات جنسی و درمان مشکلات نعوظ با مطب دکتر سعید محمدزاده تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top