skip to Main Content

امروزه و در برخی سایت ها و شبکه های تبلیغاتی از جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان گفته می شود و برخی از افراد وسوسه می شوند تا به این جراحی ها رو بیاورند؛ اما خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

عمده جراحی ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی به صورت تزریق ژل یا قطع رباط آلت تناسلی است؛ اما در اصل روش های جراحی و سخت برای اختلالاتی چون میکروپنیس به کار می رود. در ادامه بیشتر به خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی پرداخته شده است.

اندازه نرمال آلت تناسلی

پیش از پرداختن به خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی، بهتر است در مورد اندازه نرمال آلت تناسلی بیشتر بدانیم.

طبق تعریف علمی، اندازه نرمال آلت تناسلی یک مرد بالغ، در حالت نعوظ و بالای ۹ سانتی‌متر کاملاً نرمال است و نیاز به درمان ندارد؛ آلت تناسلی تنها زمانی کوچک در نظر گرفته می شود که در هنگام نعوظ کمتر از ۳ اینچ (حدود ۷٫۵ سانتی‌متر) باشد که این اندازه در تعریف میکروپنیس می گنجد.

خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی چیست؟

یکی از روش های افزایش طول تناسلی، جراحی رباط آن است. این کار باعث می شود که آلت تناسلی حدود یک الی دو سانت افزایش طول پیدا کند.

به منظور انجام این روش یکی از تاندون های آلت تناسلی را باز می کنند، این اتفاق سبب می شود که آلت چندسانتی افزایش طول پیدا کند.

از جمله خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی در روش گشودن رباط مربوط به شکل و حالت آلت است؛ با انجام این کار آلت دیگر ایستادگی سابق را ندارد و غالباً به صورت افتاده به نظر می رسد.

جراحی آلت تناسلی با تزریق ژل

یکی دیگر از راه های افزایش سایز آلت در جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، تزریق ژل یا پروتز است. تزریق ژل در ابتدا راحت به نظر می رسد و این ماده لا به لای حفره های آلت وارد شده و آن را به سایز دلخواه می رساند.

خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی به روش تزریق ژل بیشتر خود را در پوشیدن شلوار نشان می دهد؛ اغلب مردان شلوارهای جین و تنگ یا شورت های اسلیپ و تنگ می پوشند و نشست و برخاست زیادی در طول روز دارند.

بشین و پاشوهای زیاد روزانه، پس از مدتی باعث می شود که چربی یک جا انباشته شده و در جایی دیگر بازتر می شود که آلت را دچار حالتی زشت می کند.

چه زمانی باید به سراغ جراحی آلت تناسلی رفت؟

چه زمانی باید به سراغ جراحی آلت تناسلی رفت؟

با توجه به خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی این سؤال مطرح می شود که چه زمان باید به سراغ گزینه جراحی رفت؟ این روش برای کسانی استفاده می شود که آلت شان بسیار کوچک است.

افرادی که بخواهند از جنبه زیبایی سایز آلت خود را افزایش دهند، به هیچ عنوان نباید سراغ جراحی برود. اگرچه روش جراحی برای افرادی که  سایز آلت کوچک‌تر از حد نرمال دارند پیشنهاد می شود، اما همین جراحی هم یک خط از زخم التیام یافته روی آلت باقی می گذارد.

افزایش سایز آلت با وکیوم

روش های درمان سایز غیر نرمال آلت تناسلی تنها مختص به جراحی نیست. ابتدا باید مشخص شود که فرد مبتلا به اختلال میکروپنیس (آلت ۷٫۵ سانتی‌متر به پایین در حالت نعوظ) است یا خیر، سپس روش هایی برای درمان به کار گرفته می شود.

به منظور جلوگیری از خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی می توان به روش هایی مؤثر و بی خطر نظیر وکیوم روی آورد. تاثیر وکیوم مردانه بر سایز آلت تناسلی و همچنین قطر آن نمایان می شود و آن را می توان یکی از بهترین روش افزایش قطر آلت تناسلی نیز به حساب آورد.

وکیوم به جای جراحی آلت تناسلی

سایر درمان های جایگزین جراحی آلت تناسلی

درمان های مرتبط با بافت آلت تناسلی به دو صورت است؛ یا داوطلب می تواند آن را در خانه نیز انجام دهد یا اینکه باید در مطب و نزد پزشک انجام شوند. وکیوم از جمله دستگاه هایی است که داوطلب می تواند با خود به خانه ببرد؛ دستگاه های دیگری همچون جلک و رولر نیز چنین هستند.

برخی دیگر از درمان های دستگاه هایی باید در کلینیک انجام می شود از جمله الکتروفیکس که حداقل یک ساعت زمان می برد و شامل یک انرژی لیزر و پرتوان دایود است. در استفاده از این دستگاه خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی وجود ندارد.

بیمار پس از اتصال به این دستگاه باید حدود یک ساعت روی تخت استراحت کند. این درمان برای جوان سازی سلول های اسفنجی آلت است؛ کربوکسی تراپی و شاکویو نیز باید در مطب انجام شوند.

نکته پایانی

در این مطلب به خطرات و عوارض جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی پرداخته شد؛ این تأثیرات منفی بیشتر مربوط به شکل ظاهری آلت و نوع ایستادگی آن مربوط می شود و در مواردی نیز نشست و برخاست فرد را با مشکل مواجه می کند.

همانطور که گفته شد روش های افزایش اندازه آلت تناسلی برای آلت با سایز بسیار غیرنرمال کاربرد دارد؛ شما می توانید برای ویزیت در مورد درمان سایز آلت تناسلی با مطب دکتر سعید محمدزاده تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top